Spanska Skolan - Svensk grundskola i Stockholm med tvåspråkig profil

En svensk grundskola i Stockholm från förskola till årskurs 9 med spansk profil.

OVERVIEW

The site spanskaskolan.se presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled fourteen pages within the web page spanskaskolan.se and found zero websites referencing spanskaskolan.se.

SPANSKASKOLAN.SE TRAFFIC

The site spanskaskolan.se is seeing a alternation quantities of traffic all round the year.
Traffic for spanskaskolan.se

Traffic ranking (by month) for spanskaskolan.se

Traffic ranking by day of the week for spanskaskolan.se

LINKS TO SPANSKASKOLAN.SE

WHAT DOES SPANSKASKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of spanskaskolan.se Mobile Screenshot of spanskaskolan.se Tablet Screenshot of spanskaskolan.se

SPANSKASKOLAN.SE SERVER

We found that the main page on spanskaskolan.se took one thousand seven hundred and nineteen milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so therefore we consider spanskaskolan.se not secure.
84.19.144.106

SERVER SOFTWARE

We discovered that spanskaskolan.se is implementing the Microsoft-IIS/7.5 server.

Spanska Skolan - Svensk grundskola i Stockholm med tvåspråkig profil

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "Klicka på bilden för att logga in! Välkommen till Spanska Skolan." I observed that the web site said " En svensk grundskola med tvåspråkig profil svenskaspanska." They also stated " Spanska skolan är en liten skola som bedriver förskola, förskoleklass, åk 1- åk 3 och fritidsverksamhet för F-3, med totalt 200 barn och elever. Vill ni komma på besök till förskolan eller skolan boka tid med personalen på telefonnummer 010 157 63 15. Du kan också maila till skolan på spanskaskolanmedborgarskolan. Skicka ett epost till en vän med ett tips om sidan du är på." The meta header had Spanska skolan as the first keyword. This keyword was followed by Spanska, colegio, and español which isn't as important as Spanska skolan. The other words the site uses is escuela. grundskola is also included and could not be viewed by web crawlers.

SEE MORE WEB PAGES

Spanska steg 3

Efter en lång väntan har äntligen Vilgot kommit. Jag kommer tillbaka till skolan måndagen den 24 november. Passa på att plugga in de glosor som står i marginalen till texterna.

Spanska Vasaskolan i Skövde

En blogg för elever på Vasaskolan. 8220;If you talk to a man in a language he understands, it will go to his head. 161;Las primeras fresas del año! 191;Preparamos una macedonia de frutas.

Ölandsvindar

Kvinnan som bodde där blev inte utan tak över huvudet, eftersom hon äger flera fastigheter men allt som hör till det dagliga livet och alla gamla minnen försvann under några timmars intensiv eld. Till och med bilnycklarna brann inne. Hon fick akut hjälp från många håll med underkläder, gångkläder och hygienartiklar, men chocken, sorgen och saknaden är förstås stor och kommer att ta lång tid att bearbeta. Torsdag, augusti 13, 2015. Onsdag, augusti 12, 2015.

Startsida - Spanska Viner

Din officiella guide till spanskt vin och gastronomi. Britten Olly Bartletts passion för goda drycker har funnits sedan barnsben. Ett stort intresse för kaffe var ingången till en värld av olika smaker. Efter år av kaffepassion och tävlingar på nationell nivå väcktes nyfikenheten för något annat. Göteborg Vin och Deli 2017.